vrijdag 9 januari 2015

Wachten op hem....

Afgelopen week had ik bezoek van een vriendin en terwijl ik een fles Merlot open trok, vertelde ze mij dat ze onlangs weer begonnen is met daten. Na een paar dates met mannen die uiteindelijk op niets uitliepen, was ze nu dan eindelijk een geweldig leuke man tegengekomen. Op de eerste date had hij haar van te voren gevraagd naar de keukens die ze allemaal al had uitgeprobeerd om haar vervolgens uit eten te nemen naar een Koreaans restaurant. Een keuken die ze daarvoor nog niet kende. Het eten was er heerlijk. Net als hij. Toen ze dat zei moest ik natuurlijk gelijk foto's van hem zien. En nadat we zijn Facebook stiekem met zijn tweetjes helemaal hadden nagelopen, kon ik niets anders doen dan het absoluut met haar eens zijn. The man looks goooood! Glas drie werd in geschonken en ze vertelde me het verloop van de overige vier dates. Stuk voor stuk origineel en leuk. De een nog beter dan de ander. Een droomman... Too good to be true... Ik was blij om haar weer zo gelukkig te zien Dus ik hield mijn mond over de twijfels die ik had na het horen van haar verhaal en herinnerde mezelf eraan dat ik in het nieuwe jaar minder pessimistisch zou zijn.

Too good to be true
Toen ik in de namiddag op mijn telefoon keek, had ik al drie oproepen van haar gemist en net op het moment dat ik haar terug wilde bellen, belde zij opnieuw. Ik nam op. Haar droomman was veranderd. Hij was in eens kortaf en waar hij eerst binnen vijf minuten terug reageerde, kostte het hem nu in eens vijf uur om terug te reageren, als hij überhaupt al de moeite nam om te reageren. Mijn advies aan haar in het kort: Dump his ass!!! En haar liefdesverdriet drinken we dit weekend wel weg in Hotel Arena or whatever.

Wachten op hem
Eén tip, wacht nooit, maar dan ook nóóít op hem! Als hij je keer op keer op keer laat wachten, dan is hij niet met jou bezig. Maar liefde maakt blind, I know, I've been there en dus hoop ik dat ik met dit blog jullie ogen open maak.








Ik ga er vanuit dat je in het bezit bent van een smartphone. Pak je telefoon en doe het volgende:
1. Ga naar je stopwatch app.
2. Start je stopwatch.
3. Ga naar "nieuw bericht".
4. Typ: ik ben even druk of ik zit in een vergadering of ik denk aan jou
5.Voer je eigen telefoonnummer in.
6.Verstuur.
7.Stop je stopwatch.
Dit hele proces kost je 30 seconden en als je een hele trage typer bent dan kost het je 1 minuut. Maximaal! Fucking 1 minuut! Waar praten we dan over?! Als hij zogenaamd niet eens 1 minuut de tijd heeft om op jou te reageren of om je even te laten weten dat hij aan je denkt, dan kan je hem maar beter vergeten.

Delete 
Mijn tip, delete zijn nummer en ga op zoek naar een nieuwe droomman (die niet bestaat). Je kan hem natuurlijk ook nog even mindfucken en zijn ego een trap na geven. Wanneer hij je dan eindelijk een bericht terug stuurt, wacht dan ook een paar uur met reageren om vervolgens te reageren met:

"Wie is dit??"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten